piątek, 16 marca 2012

Muszmiećlista, czyli TAG: Muszę to mieć!

 


Hej,
Zostałyśmy otagowane przez mart_91Serdecznie dziękujemy ; *
Przepraszamy że nie zaglądamy do Was tak często jak kiedyś ale mamy malutko czasu.

Zasady:
  1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
  2. Zamieść baner TAGu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić, bądź te, które chciałabyś mieć.
  3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
  4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
  5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.


1.Totalnym must have'm jest paletka sleek! Jak wiecie biore udział w rozdaniu gdzie właśnie mam szanse na tą paletke i po cichu wierze że ją zgarne ;p Najbardziej chyba mi się podoba oh so special albo au naturel ale wszystkie mają w sobie jakiś urok ;D Także trzymajcie kciuki a jak się nie uda to Ola ma w kwietniu imieniny i będę dobrą siostrą ;D (you know what I mean ;p)

2.Kolejną rzeczą za którą ostatnio szaleje są kosmetyki mememe! O matko! Firma ma bardzo dużo fajnych rzeczy ale niestety są one też troszke drogie, jednak jest to kwestia oszczędności. Niektóre produkty do złudzenia przypominają kosmetyki z benefit'a więc mam na nie podwójną chrapkę ! No i też biore udział w rozdaniu i walczę ( jak lewek ;DD) o ich kosmetyki; p

3.Takim małym marzeniem są dobre pędzle do makijażu. Nie skarżę się na te które mamy ale dopełnieniem szczęścia byłaby mała kolekcja pędzelków z prawdziwego zdarzenia. Na pewno ułatwiłoby to czasem wykonanie makijażu.

4.Perfum ring my bella Benefit-Raz powąchałam i przepadłam:P

5.Szampon z lush – muszę przetestować :DDD

Do zabawy zapraszamy Wszystkie bogowiczki :D

3 komentarze:

  1. No paletki sleek super,warto mieć chociaż jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zamierzam kupić tę paletkę ze sleeka oh so special (ta jak dla mnie ma super kolory) dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka sleek to jest to co każda dziewczyna mieć powinna! ja mam oh so special i orginal, na pewno jeszcze nie jedna do mnie wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń