wtorek, 13 marca 2012

Outfit


Hej!
Dzisiaj zapraszam na mój outfit dnia. Pomieszałam troszkę pin up z grungem ^^ Czyli moje dwa ulubione style ubierania się. Na twarzy oczywiście mam podkład i róż z essence, o których tak dużo pisałyśmy. Oczka? Eyeliner essence czarny (używam do aplikacji pędzelka z catrice bo ten z essence zrobił nam psikusa i się chowa :( ) a na całą powiekę nałożyłam cień z paletki sensique trendy colour. Mam nadzieję, że Wam się podoba, a tymczasem zmykam na uczelnie! Paaa; *
 

13 komentarzy:

  1. hej. :) zachęcam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu: kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym potrafic narysowac tak kreske eyelinerem.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzooo ładna kreska , zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju perfekcyjna kreska : )

    OdpowiedzUsuń
  7. świetną masz kreskę; ja rozdziabuję o wiele grubiej bo nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. minimalnie, subtelnie, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, delikatny makijaz ;) zapraszam do nas: everything-looks-different.blogspot.com ;)
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja zazdroszcze dziewczynom, ktore potrafia malowac sie linerami ;) w tej dziedzinie jestem beztalenciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy ja się nauczę robić taką piękną kreskę :(

    OdpowiedzUsuń