niedziela, 7 kwietnia 2013

Kwietniowe zakupy

Siemka dziewczyny!
Chciałabym pokazać Wam zakupy z tego miesiąca. Wiem że minął dopiero pierwszy tydzień kwietnia, ale musiałyśmy jakoś pocieszyć się przez tą beznadziejną pogodę :P
Zacznę od rzeczy, którą dostałyśmy w ramach dalszej współpracy z DLA kosmetyki. Jest to krem do rąk z naparu babki płesznika. Super testem mogą być dla niego moje dłonie po pracy w ogródku (jeśli zdołam odkopać go spod warstwy śniegu ;)).


Ostatnio będąc w H&M zaopatrzyłam się w zestaw kolczyków oraz urocze spinki kwiatki. Spinki są naprawdę fajne, mocno trzymają włosy, a do tego ładnie wyglądają. 


W Rossmanie nasza mama zdecydowała się na trio z Manhattana: 2 róże + rozświetlacz, a ja (Ola) wybrałam sobie błyszczykową pomadkę z Lovely. Już od jakiegoś czasu czaiłam się na pomadki z Lovely lub Wibo. Jeśli będziecie chciały to w niedługim czasie mogę napisać o niej kilka słów....


W Naturze mama zdecydowała się na krem do rąk z Dove i błyszczyk essence z serii Marble mania.


Na koniec zamówienie z Avonu wybrałam sobie perfum summer white sunset. Jak sama nazwa wskazuje zapach jest typowo letni. Płyn do kąpieli o zapachu arbuza, ma ślicznie pachnie :3  i jeszcze zestaw balsam, scrub oraz mgiełka o zapachu mango i granatu. 




I to by było na tyle z naszych zakupów. Mam nadzieję że do końca miesiąca już się na nic nie skuszę....  ^^

22 komentarze:

  1. A ja jestem ciekawa i to bardzo tego kremu DLA.
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. róż a manhatan ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te produkty z avonu muszą pięknie pachnieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor ma ten błyszczyk z Essence ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zakupy, kolczyki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadki z Lovely są świetne!
    fajne te spinki z H&M-u

    OdpowiedzUsuń
  7. wygodnie korzysta się z różu Manhattan? Przerażają mnie te małe róże.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :D ale pewnie będzie jeszcze więcej tych kwietniowych? :)
    Fajnie wygląda to trio z Manhattanu :) A ja go nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie nie kupiłam nic w kwietniu chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również kupiłam tę wodę z AVONU,pachnie bardzo ładnie,nie mogłam przejść obok ,niej obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie to trio z manhattanu mgiełkę miałam i jest supperr!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj jeszcze były legginsy w rozmiarze S i L, leżą niedaleko kas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie to trio do policzków z Manhattanu, czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolczyki, sama bym takie chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że kupujesz kosmetyki z avonu :) Na moim blogu znajdziesz różne recenzje kosmetyków avon może ci się przydadzą przy kupnie nowego kosmetyku pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą mgiełkę z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony zestaw z Avonu :)
    Zapraszam do siebie może spodoba Ci się mój blog :) Znajdziesz tam recenzje kosmetyków Avonu ale nie tylko :) zapraszam i pozdrawiam )
    http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy, ciekawi mnie ten krem do rąk z kosmetyki DLA, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń