poniedziałek, 14 września 2015

Zakupy



Witajcie!

Z racji tego, że dzisiejsza aura nie należy do najlepszych - cały dzień przynajmniej u nas się chmurzy. Pomyślałam sobie że pokażę Wam zakupy, które zrobiłyśmy jeszcze pod koniec wakacji. Ot tak dla poprawy humoru :D
Może najpierw pokażę Wam co przywiozłyśmy z naszego krótkiego wypadu do Warszawy.
Podczas pobytu w stolicy panowały ukropy na miarę tropików. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie tachała ze sobą wszędzie mojej ulubionej wody termalnej. Przypadkowo będąc w Super Pharm zauważyłam, że jest promocja na wody z Avene. Za swoją 300 ml zapłaciłam 30 złotych. 


W Gdańsku nie mamy aż tak dobrego dostępu do Hebe i produktów z Kallosa, dlatego kiedy na horyzoncie zamajaczyła mi owa drogeria stwierdziłam, że nie wyjdę bez jakieś maski. I tak wybrałyśmy tą o zapachu banana. Wzięłyśmy od razu litrową i oddałyśmy połowę cioci :).
Następnie wybrałyśmy się na Saską Kępę do sklepu z woskami Yankee Candle. Wybrałyśmy kilka zapachów:
- mango peach salsa
- grapevine & oak
- exotic bloom
- madagascan orchid
- kilimanjaro stars



I to by było na tyle z powiedzmy ‘kosmetycznych’ zakupów. Kupiłyśmy jeszcze kilka ciuchów ale o tym napiszemy może innym razem.
Podczas pobytu u cioci, Agacie spodobał się szampon, którego tam używałyśmy. Jest to Dove z olejkami do włosów puszących się. Był na tyle fajny, że po powrocie do domu kupiła sobie taki sam ^^.
Ostatnio będąc na zakupach w Galerii Bałtyckiej zajrzałyśmy do Golden Rose. Obie bardzo lubimy ich lakiery do paznokci dlatego do koszyka trafił jeden z kolekcji WOW nr 89 czyli zwykły czarny kolor. Jakiś czas temu na blogach oraz youtubie było dość głośno o ich szminkach a także konturówkach. 

 

I tak ja wybrałam szminkę z serii Visio nr 135 o pięknych pomarańczowym kolorze. Wybrałam również konturówkę z serii Classic tym razem w kolorze ostrego różu nr 306, która będzie pasowała do kilku moich szminek :D. Aga z tej samej kolekcji wybrała nr 314jest to piękne bordo. Wzięła również kredkę o nr 203 jest to fiolet, który idealnie pasuje do już wcześniej kupionej przez nią szminki.
I na koniec zmywacz do paznokci z Biedronki. Średni zakup niestety szybko potrzebowałam zmyć lakier no i wyszło jak wyszło.


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kupować woski, wybrałyście też niespotykane zapachy, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj byłam na zakupach w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wosk mango z YC, ale nie podobał mi się za bardzo:/ Na konturówki i szminki z GR na pewno się kiedyś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń