sobota, 3 grudnia 2016

Mój pierwszy box

Hej!
Dwa dni temu odebrałam nasz pierwszy box. Razem z Agatą zastanawiałyśmy się już od dłuższego czasu nad takim zakupem. W końcu zdecydowałyśmy się na pudełko od Liferii. Decyzję podjęłyśmy dosyć szybko głównie dlatego że widziałyśmy u jednej z Was co będzie w listopadowym boxie. Może najpierw pokaże co w nim znalazłyśmy.


  • żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą Floslek
Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, brakiem snu. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty regenerujące.
  • Scrub do ciała Mr.Scrubber
Scrub jest skomponowany z 7 różnych olejków, które odżywią i nawilżą twoją skórę, pozostawiając ją aksamitnie gładką: 1. Olejek z pestek winogron, 2. Olejek z orzechów makadamii, 3. Masło shea, 4. Oliwa z oliwek, 5. Olejek z awokado, 6. Olejek arganowy, 7. Olejek z pestek brzoskwini. Wszystkie te składniki zostały dobrane tak, aby dogłębnie oczyścić skórę z martwego naskórka. Scrub doskonale modeluje i ujędrnia sylwetkę, a zawarte w nim mikroelementy pomagają w walce z cellulitem i rozstępami.
  • mleczko do twarzy Naobay
Mleczko oczyszczające do twarzy przeznaczone dla skóry suchej zawiera ekstrakty z aloesu, jabłka i oleju ze słodkich migdałów. Olej z palmy kokosowej zapewnia intensywne działanie oczyszczające i złuszczające, pozostawiając skórę miękką i czystą.
  • maseczka do twarzy Unani 
Maseczka chroni i pielęgnuje skórę, a także ją odżywia i nawilża, jednocześnie usuwając wszelkie zanieczyszczenia. Jeśli będziesz stosować maseczkę raz lub dwa razy w tygodniu, zauważysz znaczne przyspieszenie regeneracji komórek i odnowę skóry twarzy. Sposób użycia: nałóż maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy, pozostaw na 10 minut, a następnie dokładnie zmyj ją wodą.
  • Puder mineralny w kompakcie VG Professional
Puder sprawi, że twoja skóra będzie świeża i aksamitna. Specjalnie stworzona formuła, która zawiera wosk jaśminowy i lawendę, pomoże skórze zachować promienny wygląd. Puder VG Professional jest idealną bazą, która subtelnie zmatowi twoją twarz i uczyni ją jedwabistą, a także ukryje wszelkie niedoskonałości. Zawarty w pudrze filtr 15 SPF zadba o twoją skórę i zapewni jej dodatkową ochronę przed negatywnymi skutkami promieniowania UV.


Muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona z zwartości pudełka. Tak naprawdę znany jest mi tylko jeden produkt - żel od Flosleka, i jednocześnie jest to jedyny Polski produkt. Wybrałam 3 miesięczną subskrypcję więc zobaczymy czym jeszcze zaskoczy nas Liferia.

4 komentarze:

  1. Ostatnio również skusiłam się na swojego pierwszego Boxa. Tyle, że ja zamówiłam JoyBoxa i na razie czekam na kuriera, mam nadzieję że w przyszłym tygodniu się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem udany box ale za duzo ich :P

    OdpowiedzUsuń