wtorek, 11 sierpnia 2015

Piaski Golden Rose - idealne lakiery nie tylko na lato



Hej Kochane!
Zauważyłam, że na naszym blogu naprawdę sporadycznie pojawiają się wpisy na temat lakierów do paznokci. Muszę się w końcu zmobilizować i zrobić osobną zakładkę na tych kilka opinii, które do tej pory umieściłyśmy;)

Dziś na tapecie jedne z moich ulubionych lakierów z Golden Rose. Mowa o serii Holiday czyli cukrowa matowa posypka inaczej mówiąc lakiery piaskowe. W mojej ‘kolekcji’ swoje miejsce znalazły dwa nr 66 czyli delikatna brzoskwinia oraz nr 65 -soczysty róż.

Lakiery kupiłam w zeszłym roku. Przy wyborze kolorów kierowałam się głównie tym aby idealnie pasowały głównie do letnich kreacji. Mam również wrażenie że oba lekko opalizują skórę ;)
Lakiery posiadają standardowe pędzelki, którymi bardzo łatwo i szybko można pokryć płytkę paznokcia. To co głównie przekonało mnie do tej serii oczywiście oprócz świetnych kolorów to czas schnięcia. Lakiery po nałożeniu wysychają momentalnie. Nie narobimy sobie żadnych odcisków ani śladów które później wyglądają mało efektownie. Na moich paznokciach utrzymują się ok. 5 dni. Widać lekkie starcie na czubkach paznokci, myślę więc że to dobry wynik. Dla pełnego krycia/ zadowalającego mnie efektu maluję dwukrotnie. Przy zmywaniu emalii również nie ma problemu choć co prawda zmywa się odrobinę trudniej niż zwykłe lakiery. Za pojemność 11,3 ml płacimy 12,90.

Zapraszam do oglądania zdjęć;)

  A Wy co sądzicie o piaskach z Golden Rose?

5 komentarzy: