środa, 4 stycznia 2017

Grudniowe pudełko Liferia

Hej!

Jak tam Wasze samopoczucie w nowym roku? Lista z noworocznymi postanowieniami gotowa?
Dziś napiszę kilka słów o kolejnym boxie, który otrzymałam w zeszłym tygodniu. Jest to grudniowe pudełko wspaniałości Liferia. 
W środku znalazłam przede wszystkim życzenia oraz rozpiskę co znajduje się w pudełku, czego bardzo brakowało mi ostatnim razem.



  • MIZON wygładzający żel z aloesem
  • TOŁPA żel do mycia twarzy i oczu
  • VG PROFESSIONAL prasowany róż mineralny
  • NEAUTY mineralny cień do powiek w odcieniu sea shell
  • INSTITUTO ESPANOL AVENA regenerujący krem do ciała i rąk z kolagenem i ekstraktem ze śluzu ślimaka

Wszystkie produkty są pełnowymiarowe. Muszę przyznać, że od bardzo długiego czasu nosiłam się z myślą o zamówieniu jakiegoś boxa. Niestety większość z tych, która została wypuszczona na polskim rynku pozostawia wiele do życzenia. W przypadku tych pudełek z Liferia jestem mile zaskoczona mam nadzieje, że dalej będą utrzymywać ten sam poziom. 

A wy zamawiacie boxy? Macie jakieś swoje ulubione?


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zawartość pudełka :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zupełnie ta Liferia się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy box :D Ja jak na razie żadnych nie zamawiam :D Bardzo fajne wpisy, zamierzam wpadać tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezła zawartość. Ciekawi mnie żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń