wtorek, 17 stycznia 2017

Lashvolution efekty po miesiącu używania

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami pierwszymi efektami testowania serum pobudzającego wzrost rzęs , które otrzymałam podczas trójmiejskiego spotkania blogerek.
Moje rzęsy nie są złe, jednak chciałam aby stały się bardziej gęste oraz dłuższe. Zobaczymy czy po miesiącu używania widać już jakieś efekty.

Kosmetyk dostajemy w kartonowym rozsuwanym opakowaniu, w którym znajduje się serum w formie eyelinera, instrukcja oraz miarka. Aplikator jest dość sztywny oraz precyzyjny dzięki czemu produkt nie rozlewa się poza linię rzęs.


Kilka informacji ze strony producenta:

LashVolution zapewnia maksymalną efektywność działania, potwierdzoną niezależnymi badaniami. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna,
a zarazem bezpieczna.
  • pierwsze efekty możesz zaobserwować już nawet po 14 dniach
  • maksymalny efekt uzyskasz po pełnych 4 miesiącach stosowania
  • efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach
  • naturalna alternatywa dla sztucznych rzęs
przed
po


 W przeciągu miesiąca moje rzęsy stały się dłuższe oraz odrobinę gęstsze. Mam wrażenie, że są bardziej elastyczne dzięki czemu rzadziej wypadają.
Jak na razie jestem zadowolona i jednocześnie ogromnie ciekawa efektów po 3 miesiącach kuracji.

11 komentarzy:

  1. Od dawna czaję się na takie serum ale mój brak systematyczności i tak sprawi, że rzęsy mi nie urosną choćbym używała najdroższego serum na świecie :D Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest na pewno widoczny:) ja stosuje odżywkę 4longlashes i też jestm bardzo zadowolona z efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie produkty bardzo mi pomagają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, bardzo fajne efekty. Muszę sobie w nią zainwestować, bo od dawna szukam jakiejś fajne odżywki do rzęs.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dość długie rzęsy i po miesiącu zauważyłam lekką różnicę. Stosuję nadal zobaczymy jak będzie za 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie używam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. super produkt, szczerze to nie wierzyłam w skuteczność takich wynalazków :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń