piątek, 8 czerwca 2012

Kamill

Hej dziewczyny!!!
Przepraszam za kolejną dłuższą przerwę. Niestety tym razem wszystko spowodowane jest problemami technicznymi. Mój szanowny komputer odmówił współpracy dodatkowo znajduje się na nim moja praca magisterska ;( Na szczęście miałam kopię zapasową na poczcie uff.

Przechodząc do rzeczy chcę Wam dziś przedstawić 12h balsam do rąk CLASSIC firmy Kamill.
Kilka słów od producenta: balsam do rąk i paznokci zapewnia długotrwałą (12- godzinną) ochronę i nawilżenie. Poza skoncentrowanym wyciągiem z rumianku zawiera Pantenol, czyli prowitaminę B5. Regeneruje skórę, przyspiesza jej gojenie i łagodzi podrażnienia. Zapobiega zmarszczkom, chroni przed starzeniem się skóry i promieniowaniem UV.
  • Nie zawiera barwników,
  • Bez olejów mineralnych/parafiny,
  • Bez emulgatorów zawierających PEG,
  • Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie



Według mnie kremik jest naprawdę fajny. Przede wszystkim ogromny plus za pompkę, dzięki której łatwo możemy wydobyć krem i wyskakuje taka ilość produktu jakiej ja potrzebuję. Całkiem nieźle nawilża, nie wiem jednak czy przyspiesza jej gojenie ponieważ nie mam żadnych ranek na dłoniach :P. Oczywiście jakoś nie wierzę w to że zapobiega zmarszczkom. Co mnie jednak zaskoczyło to to że chroni przed promieniami UV. Jakoś nie zwróciłam uwagi czy na innych kremach jest podobna informacja. Jak dla mnie +/- może być jego zapach. Według mnie jest odrobinę za intensywny. Ładnie pachnie rumiankiem ale odrobinę za mocno :D Konsystencja jest w sam raz, ta odrobina kremu, która pokazana jest na zdjęciu wystarczy na posmarowanie dłoni. W związku z tym jest wydajnym produktem. Dodatkowo nie zostawia na dłoniach tłustej powłoki czego ja po prostu nie znoszę w kremach do rąk. Cena również przystępna zapłaciłam za niego 5 złotych w promocji w Superpharm.

A tu mały bonusie mam nadzieje że wam się spodoba. Nadal walczę z moimi skórkami może Macie jakieś skuteczne sposoby na walkę z nimi ^^ Golden Rose ma nr 52





Do zobaczenia wkrótce :*

4 komentarze:

  1. Fajny ten krem, może kiedyś spróbuję, bo jeszcze nie miałam kremu do rąk z pompką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie jestem regularna w używaniu kremów do rąk i zalega mi ich miliard na półce :(

    OdpowiedzUsuń
  3. na skórki olejek rycynowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś spróbuję tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń