niedziela, 17 czerwca 2012

Safira- żel nawilżający z żeń-szeniem

W przerwie od nauki zapraszam do dzisiejszej, pierwszej recenzji firmy Safira.
Hydro żel nawilżający z żeń – szeniem do twarzy.
Pojemność 60 ml Cena 19.90
Opis producenta:


















Moje zdanie :

Używam produktu na noc, żeby buzia rano ładnie wyglądała. Świetnie współpracuje z moim podkładem essence z niebieską zakrętką, po którym kiedyś miałam suche skórki. Nawilża, pozostawiając skórę jędrną. Stosuję 1-2 pompki lekko wcierając i wklepując na zmianę. 



















  • produkt konsystencji żelu, jak sama nazwa wskazuje ^^
  • bardzo fajny w aplikacji
  • przyjemny zapach – lekko jabłkowy, nie jest intensywny lecz czuć go na skórze
  • dobrze nawilża, buzia się nie świeci
  • używam go ok 3 tygodni nie spotkałam się z nieprzyjemnościami
  • ładne, plastikowe opakowanie (w pierwszej chwili myślałam że to szklana buteleczka)
  • dodatkowym atutem jest pompka, która ułatwia aplikację produktu
  • nie zapycha porów
  • opakowanie jest estetyczne, dzięki pompce produkt nie wydostaje się na zewnątrz

Minusów nie zauważyłam – może jedyny malutki to zamknięcie, które po czasie się wyrobiło. Trzeba uważać przy sięganiu po żel, aby nie złapać za zakrętkę bo inaczej buteleczka spadnie na ziemię; p Jesteśmy miło zaskoczone ilością jak i jakością wysłanych nam produktów. Jesteśmy zawiedzione, że firma nie ma sklepów stacjonarnych, bo z pewnością chętnie byśmy się wybrały na małe zakupy ;D Oferta sklepu jest naprawdę zróżnicowana, każda z nas może znaleźć coś dla siebie.

Serdecznie dziękuję za możliwość bezpłatnego przetestowania produktu, jednocześnie informuję, że nie wpływa to na moją ocenę.
Produkty można znaleźć na stronie Safiry oraz na Facebook'u

2 komentarze:

  1. Szkoda, że Safira nie ma stacjonarnie swoich sklepów bo produkty bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam te same produkty do przetestowania :))
    Ten żel jest super, tylko zapach dla mnie mocno chemiczny.
    M.

    OdpowiedzUsuń