sobota, 2 lutego 2013

Wymianka i zakupy

Cześć dziewczyny!

Jak Wam mija weekend? Mi strasznie, na dworze deszcz ze śniegiem, a oczy same się zamykają. Niestety w poniedziałek najcięższy egzamin z Ekonomii Integracji Europejskiej :( Na chwilę obecną odejdziemy od tych nieprzyjemnych tematów i pokazuje Wam nasze nowości kosmetyczne. 
Pierwsze to wymianka z Marleną - Szaroną z bloga Contingency cosmetics.


Dostałyśmy mnóstwo fajnych rzeczy. Produkty MIYO, do których nie mamy dostępu, lakier OPI, żel antybakteryjny z Bath&Body Works, Morelowy Scrub z Himalaya i 2 lip smackery i przeróżne słodkości. Wymianka była o tyle fajne bo wszystko jakby zostało spełnione z tego jak komentujemy pod Waszymi postami 'co byśmy chciały' i fakt, że były 2 smackery bo przecież jesteśmy ja i Ola. Kontakt też bardzo fajny, troszkę się namailowałyśmy wymieniając zachcianki ;) Na szczęście podróż kosmetyków obyła się bez niespodzianek. Poczta wszystko przewiozła jak należy, nic się nie poniszczyło. Z Marleną umówiłyśmy się na kolejną wymiankę. Znowu zaskoczymy się jakimiś paczuszkami i drobiazgami :)


W tym miesiącu kupiłyśmy również kilka drobiazgów. A oto one:
Tonik z Ziaji tym razem rumiankowy, szampon Green Pharmacy z pokrzywą zwyczajną. W Naturze wybrałyśmy sobie kolejny glitter tym razem z sensique- Pink glow oraz cień z Kobo nr 206 copper.


Życzę Wam miłego weekendu :D

22 komentarze:

  1. dzisiaj wlasnie dodalam notke o tym toniku z ziaji, takze zapraszam ;)) Mozna wiedziec, gdzie kupilas ten szampon z pokrzywa i jaka byla cena?

    madeinmepatcy.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :) U mnie pogoda też do kitu. Dziś cały dzień sypie mokry śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki były fajnie zapakowane :) Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądała ta paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna i urocza paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakierek OPI w kolorze Russian Navy :) zapomniałam wam napisać w liście :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon z green P bardzo dobry, z tym że może utrudnia rozczesywanie włosów nooo ale coś za coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tyle czasu chodziłam za idealną miętą i myślę, że ten z Flormaru od Was jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) ja pewnie jakbym poszła na ich stoisko to wykupiłabym pewnie wszystkie kolory po 1szt :D

      Usuń
  10. Super wymiana. Czekam na recenzję.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzajemnie, udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wymiana, wiele ciekawych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie popakowany każdy produkt! :)
    gratuluje udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna paczucha, ileż to radości przy rozpakowywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że i coś słodkiego było w paczuszce :))
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak się sprawuje tonik rumiankowy?:)

    OdpowiedzUsuń