poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Czas na zakupy!



Cześć dziewczyny!
Dziś będzie post z mojej ulubionej serii, czyli zakupy. W pierwszej kolejności pokażę Wam nasze zakupy ze sklepu internetowego i-perfumy. Agata zdecydowała się na swój ukochany Moschino Funny, a ja wybrałam CK IN2U. Obie jesteśmy bardzo zadowolone z naszych wyborów, bo słyszałyśmy o nich dużo dobrego.
 

Reszta zakupów pochodzi z Rossmanna. Kupiłyśmy kosmetyki na podmiankę tzn. w zastępstwie za denkowców. 
 

Ziaja rebuild odbudowa skóry. Czytałam na jej temat pozytywne recenzje dlatego postanowiłam, że ja też ją trochę potestuję:)
Fuss Wohl krem do stóp z łoju jelenia. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad jego zakupem, jednak nigdy nie mogłam na niego trafić. Korzystając z okazji, że na dworze robi się coraz cieplej chętnie sprawdzę jego działanie.
Apart płyn do kąpieli o zapachu oliwka i buriti. Bardzo ładnie pachnie, był na promocji zapłaciłam za niego 8 zł.
Skusiłam się również na odżywkę do włosów marki Dove. Ponoć redukuje wypadanie włosów w ciągu 2 tygodni sprawdzimy, sprawdzimy .. :D
Płyn do higieny intymnej Facelle Fresh. Zobaczymy jak się sprawdzi, jak na razie zapach jest ładny.
Ostatnią rzeczą, którą kupiłyśmy są bibułki matujące od Wibo. Bardzo przydatny produkt, jeśli chodzi o szybkie zadbanie o zmatowienie twarzy po np. długich godzinach pracy.

16 komentarzy:

  1. Nowe ZAPACHY są fantastyczne - sama planuję zakup czegoś lepszego w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te bibułki mnie interesuja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna wiedzieć ile kosztują perfumy ck n tej stronce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pojemność, którą wybrałam to 100 ml kosztowała mnie 79 zł (na promocji) normalnie jest w cenie 85,26;)

      Usuń
    2. Świetna cena :) uwielbiam ten zapach

      Usuń
  4. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zamówieniem ze strony i-perfumy. Jednak najpierw muszę wykończyć 100 ml zapachu Beyonce i Britney Spears ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę kupić sobie jakieś nowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zainteresowały mnie oba perfumy:) bardzo dużo dobrego o nich słyszałam - czas je powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajne tre płyny Apartu - miałam w wersji niebieskiej i bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy, kusi mnie ten zapach CK:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, do dzisiaj pamiętam zapach od CK, chociaż nie używam go od kilku lat. Pamiętam, że bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam CK POP zielony, jest suuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie cierpię tych żeli do higieny intymnej z Facelle.

    OdpowiedzUsuń