czwartek, 15 maja 2014

Krem do rąk Bioliq

Cześć dziewczyny!

Przychodzę do Was z recenzją, którą obiecałam już jakiś czas temu. Mam na myśli regenerujący krem do rąk i paznokci firmy Bioliq. Krem ten testowałam w ramach współpracy z apteką internetową i-apteka. Sklep ten w swoim asortymencie oprócz lekarstw posiada również kosmetyki dostępne wyłącznie w aptekach. Myślę, że ogromnym plusem są ich przystępne ceny, a także ekspresowa dostawa.

 Od producenta:  
Regeneruje, wygładza oraz chroni delikatną skórę dłoni. Zawarty w kremie olejek z cytryny stanowi źródło składników o właściwościach antyoksydacyjnych, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia. Krem ma silne działanie nawilżające, odżywiające i pielęgnacyjne. Regularnie stosowany pozwala zachować gładkość i elastyczność skóry oraz korzystnie wpływa na wygląd paznokci.
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry rąk oraz paznokci.


Krem umieszczony jest standardowo w plastikowej tubce, z której bardzo łatwo go wydobyć. Opakowanie ma elegancki design - biała tubka z czarnymi napisami. 
Kosmetyk posiada delikatny zapach z nutą cytrusów. Konsystencja jest gęsta, a jednocześnie lekka, dzięki czemu krem szybko się wchłania. Pozostawia na skórze lekki film, który już po chwili staje się niewyczuwalny. 
Producent określił go mianem mocnego nawilżacza. Moim zdaniem niekoniecznie. Po wsmarowaniu w dłonie, krem bardzo szybko się wchłania. Jednak mam wrażenie, że moja skóra nadal nie jest wystarczająco nawilżona. Oczywiście jest to tylko moja subiektywna ocena. Moje dłonie po jego zastosowaniu faktycznie są gładkie, miękkie, a skóra staje się bardziej elastyczna. 
Czy produkt jest wydajny? Według mnie nie za bardzo. Używam go niewiele ponad miesiąc, a została mi 1/3 opakowania. 

Cena kremu to 12 zł / 50 ml Nie jest to cena zbyt wygórowana. Aktualnie na stronie internetowej można zapisać się do newsletter'a, dzięki któremu otrzymujemy 20 zł rabatu na zakupy.

7 komentarzy:

  1. Trochę krucho z wydajnością , ale jak taką cenę, to można wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli taki przeciętniak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam wole ten na noc, jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a miałam na niego taką ochotę... i jeszcze na serum do twarzy... no cóż... szkoda... poszukam czegoś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie podobne do Regenerum. Szkoda, że średnio sobie radził, bo widzę, że nawet dla samego zapachu nie warto próbować...

    OdpowiedzUsuń