niedziela, 10 stycznia 2016

Mr. Frosty zimowy płyn do kąpieli

Cześć!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat pewnego kosmetyku z Avonu -
płynu do kąpieli Mr. frosty o zapachu żurawiny i pomarańczy. Z tego co zauważyłam jest to produkt sezonowy, który pojawia się zazwyczaj w grudniowych katalogach. Jedyną różnicą jest to, że wzeszłym roku ten zapach bodajże był w buteleczce z Panią bałwanek.


Bałwanek ma pojemność 250 ml i zakończony jest małym dozownikiem. Jest to średnie rozwiązanie ponieważ butelka zrobiona jest z dość twardego plastiku i niestety wydobycie płynu może być uciążliwe. Zapach jak dla mnie idealny na zimową porę przyjemny, otulający. Podczas kąpieli woń w ciągu kilku chwil rozprzestrzenia się po całej łazience. Niestety jak dla mnie na tym plusy się kończą. Do zrobienia piany zużywałam ok. 3 zakrętki płynu i muszę przyznać, że efekt nie był powalający. Pina była dosyć rzadka oraz utrzymywała się krótko. Na pocieszenie do końca kąpieli zostawał ze mną zapach ;). Płyn ma rzadką konsystencje co za tym idzie jest mało wydajny jednak nie wysusza mojej skóry.
Podsumowując za cenę ok. 10 złotych otrzymujemy bardzo średni płyn do kąpieli w uroczym opakowaniu oraz przyjemnym zapachu. Niestety jestem nim odrobinę zawiedziona.
Jak Wam mija końcówka weekendu?

8 komentarzy:

  1. Mam go, całkiem fajnie sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urzekło opakowanie, uroczy ten bałwanek ;*
    Żel faktycznie przeciętniak ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanko ma przeurocze, ale szkoda, że nie jest wydajny i nie działa za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te płyny, tylko że ja je używam pod prysznic, bo niestety wanny nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam z nim styczności - ale buteleczka jest niezwykle urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale urocze ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy się nie spotkałam z tym kosmetykiem, ale to opakowanie przyciągnęłoby mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń