wtorek, 16 października 2012

Zakupy ciuchowe :)



Hej dziewczyny!
Ostatnio wybrałyśmy się  na zakupy niekosmetyczne. Obie z Agatą stwierdziłyśmy że przyda nam się odrobina odświeżenia w naszych garderobach. Na zakupy pojechałyśmy do Galerii Bałtyckiej. Nie wiem, chyba już z tego wyrosłam ale nie mam siły na chodzenie cały dzień po sklepach. Weszłyśmy tylko do takich butików gdzie najczęściej robimy zakupy. Niestety jakoś większość ciuchów szału na mnie nie zrobiła dlatego wybrałam tylko dwie bluzki no i sukienkę :D. 
 

















 Przepraszam że taka wymięta ale dopiero co wróciła z prania ;)


Natomiast Aga wzięła sobie legginsy, które są jej potrzebne na w-f (nie ma na zdjęciach)oraz bluzeczkę. 

Wszystkie ubrania, które widnieją na zdjęciach pochodzą z H&M. Zakupy robiłyśmy podczas weekendu ze zniżkami bodajże 6-7 XI dlatego zajrzałyśmy również do Flo. Kupiłyśmy super kolczyki no i dwa wisiorki. Pokazuję na razie jeden ponieważ drugi jest prezentem urodzinowym dla mojej sis ^^, pewnie ukaże się w którymś z późniejszych postów. 

To na tyle mojej dzisiejszej pisaniny wiem że to nic konstruktywnego, ale może akurat coś się Wam spodoba :)

20 komentarzy:

  1. mi się podobają wszystkie bluzeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam posty zakupowe :) Widzę, że łowy były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek pierwszej bluzki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam, też wyrosłam z włóczenia się po sklepach, wchodzę - kupuję - wychodzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. za zielenią nie przepadam ale taką tunikę chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, sukieneczka szczególnie mi się spodobała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka. *_*

    www.nathalie-who.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, miałam usuniętą dolną ósemkę. Zabieg na drugiego zęba jest jeszcze przede mną. Teraz przynajmniej wiem, że nie ma czego się bać, nie było tak strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma jak udane zakupy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną sukienkę/tunikę w kolorze bladego różu. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię H&M. Uważam, że nie najlepszej jakości mają te swoje ubrania. Chociaż, czasem można upolować coś fajniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka. Ja na zakupy wybieram się w sobotę. Szukam swetrów na jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka bardzo ładna, tez szukałam wczoraj ale nie znalazlam :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielona sukienka to moja faworytka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam serdecznie do mnie http://hushaaabye.blogspot.com Na pewno znajdziesz coś dla siebie :) dla najaktywniejszych wkrótce nagrody :)

    OdpowiedzUsuń