sobota, 28 stycznia 2012

Małe co nieco.

Przerwa od nauki. Czy też macie chęć sięgnięcia po coś słodkiego w chwili przerwy? Telewizja mami nas słodkościami – ciasteczka i czekolady. Mam coś fajniejszego ;p Ostatnio oglądałam program kulinarny, który zachęcił mnie do zdrowszej formy 'objadania się'. Shake malinowy. Jak widzicie na zdjęciu ma apetyczny kolor ! ; D Jak go przygotować?
  • Pojemniczek jogurtu naturalnego (200 ml) – porcja na 2 osoby
  • 1.5 szklanki owoców – ja wykorzystałam maliny zamykane w słoiczkach
  • 1 banan dla kremowej konsystencji
  • Bardzo fajnie też jest dodać parę kostek lodu ^^
  • Oczywiście możecie dodać cukru ale uważam to za zbędne.

Wszystko należy zmiksować tą końcówką z nożykiem ; p nie wiem jak mogę to inaczej nazwać ; p lub zblendować. Gwarantuje super smak! 
Również w przerwach od nauki albo w czasie uczenia się lubię sobie podjadać więc zdrowym wyjściem jest musli. Najbardziej polecam kokosowe z carrefour'a, niestety nie pokaże wam jak wygląda opakowanie, ponieważ już zjadłam i muszę się wybrać po następne ; p
Smacznego! A wy jak sobie podjadacie?
Agata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz