wtorek, 3 stycznia 2012

Out fit dnia.

Tym razem pokażę wam w co się ubrałam i jaki zrobiłam makijaż oczu. A więc od początku – wybrałam sobie czarny golf na krótki rękawek w serduszka z terranovy teraz chyba po 19.90, a do tego rurki z h&m denim kupione już bardzo dawno z serii za 59.90. Oczywiście do wszystkiego założyłam martensy.


Teraz makijaż. Najpierw użyłam bazy z kobo, następnie (trochę nie tak jak powinno być) zrobiłam kreskę czarnym eye linerem w żelu z essence odcień 01 midnight in paris, linię wodną zaznaczyłam czarną konturówką z wibo - lovely, później całą powiekę pokryłam białym cieniem z paletki z firmy virtual – quattro 007. Na koniec użyłam zalotki i wytuszowałam parę razy rzęsy maskarą essence multi action smokey eyes.





Mam nadzieję że wam się podobało. Agata.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz