poniedziałek, 9 stycznia 2012

Małe zakupy

Hej, dzisiaj chce wam pokazać moje zakupki :P. W przerwie między zajęciami wybrałam się do Galerii Bałtyckiej na małe szaleństwo. Czasu jak zwykle mało a sklepów tak dużo… Moim głównym celem była Super-Pharm, byłam też w kilku innych sklepach ale nic ciekawego nie znalazłam. Pewnie gdybym była z Olą zakupy były by obfitsze, bo co dwie pary oczu to nie jedna, prawda? W każdym razie w planie miałam kupić parę rzeczy ze zniżek, które ostatnio nam przysłano. Głównie zależało mi na odświeżaczu – pachnąca szafa, po zniżce był on jedynie w 3 zapachach, jednak dzisiaj już go nie było :( A oto lista rzeczy, które udało mi się dziś zakupić, plus dwa lakiery z sensique, które kupiła nam mama przed Sylwkiem:)
•    tabletki centrum – 9,99
•    slim coffe suplement diety- 8,99
•    neutrogena mleczko do bardzo suchej skóry- 15,99
•    lakiery fantazyjne sensique nr 204 i 206

Jak przetestujemy te produkty, to na pewno podzielimy się swoją opinią. Do tych dziewczyn, które już miały z nimi do czynienia – może byście podzieliły się swoim zdaniem? Dzięki za odwiedzanie naszego bloga, do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz