wtorek, 7 sierpnia 2012

Tso Moriri - puder do kąpieli, masło do ciała z bambusem i bawełną

Cześć!
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o dwóch produktach, które otrzymałam do przetestowania od firmy Tso Moriri.
Dzisiaj przedstawię Wam puder do kąpieli oraz naturalne masło z ekstraktem z bambusa i bawełny.
Na pierwszy ogień pójdzie puder do kąpieli. Puder przyszedł do mnie w formie testera, żałuję że nikt nie pomyślał o tym aby na opakowaniu zamieścić informację o zapachu. Spróbuję opisać jakie nuty zapachowe czuję, choć mogę zupełnie się mylić ;). Według mnie czuć mango oraz ananasa i chyba kokos. Puder jest koloru żółtego i na taki właśnie kolor barwi wodę. Szczerze mówiąc chyba za dużo oczekiwałam po tym produkcie. Ładnie pachnie w opakowaniu natomiast po wsypaniu go do kąpieli po ok. 5-10 minutach zapach zanika. Niestety na stronie nie ma podanej ceny żadnego z produktu co jest trochę uciążliwe. Znalazłam gdzieś w Internecie informację, że za 90g płacimy ok. 7-9 zł /szt. Cena nie jest wysoka ale raczej nie kupię tego produktu.

Kolejny kosmetyk to masło do ciała. Tu na opakowaniu już znajduję się informacja co do zapachu. Jest to masło do ciała z ekstraktem z bambusa i bawełny. Jestem wprost oczarowana tym produktem. Masła mają pojemność 100 lub 150 ml. Zamknięte są w metalowych pudełeczkach, co według mnie wygląda bardzo estetycznie. Dodatkowo nie musimy się bać że coś się wyleje lub tak jak w przypadku plastikowych pojemników pęknie. Konsystencja masełka jest zbita, potrzebujemy niewielkiej ilości do posmarowania ciała. Kolor budyniu waniliowego :P Zapach mmm….. fenomenalny, nie nachalny i bardzo wytrzymały. Kiedy posmaruję się nie mogę się powstrzymać i co chwilę się wącham :D Skóra po nim jest wygładzona, nawilżona i rozświetlona (promienna). Cena takiego masełka o pojemności 100 ml to 29,21. W tym przypadku jeśli skończę ten produkt to na pewno kupię nowy.

W niedługim czasie postaram się dodać kolejne recenzje produktów tej firmy.
 Bardzo dziękuję za udostępnienie mi produktów do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.

10 komentarzy:

  1. fajne to maseleczko;) nigdy nie uzywalam kosmetykow tej firmy:) moze najwyzsza pora:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne masełko :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym maśle, musi dawać cudowny efekt na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nute bambusa! Gdzie mozna dostac produkty tej firmy? Co prawda mialam kupic orientane w kostce, ale chyba skusze sie na ten bambus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam Ci dwa adresy: http://www.aptekicurate.pl/14130,tso-moriri-maslo-bawelna-i-bambus.html
      http://www.bankamydlana.pl/pl/31-tso-moriri tutaj do 10 sierpnia mają zniżki więc się opłaca :D

      Usuń
  5. Masełko ciekawe, a puder szkoda, że szybko traci zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. śmieszna konsystencja tego masełka, widać że odżywcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam ostatnio taki proszek do kąpieli, ale w końcu nie kupiłam :P zwykle biorę prysznic także chyba byłby to zbędny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co zazdrościć, tylko trzeba brać się za planowanie! Jedziemy na własną rękę, wychodzi około 2 razy taniej (wliczając wszystko) niż wakacje w Polsce:))

    OdpowiedzUsuń