poniedziałek, 13 maja 2013

Gazetkowo

Cześć dziewczynki!
Dzisiaj naprawdę króciutki post. Mianowicie 20 maja Lidl znowu szykuje dla nas niespodziankę. W następny poniedziałek zaczyna się tydzień Wellness & Beauty. Z tego co zauważyłam w gazetce znajdują się kosmetyki Iseree, Kolastyna, Bielenda, AA, Veet oraz Nivea. Oczywiście nie zabraknie również kosmetyków produkowanych specjalnie dla Lidla czyli marki Cien.

Proszę oto link do gazetki: http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=40301

A my z Agą skusimy się pewnie na:

A oprócz tego pewnie zaopatrzymy się również w jakieś kosmetyki z Cien. A propos mamy szminkę Cien z zeszłej edycji i muszę przyznać że jest świetna tak samo jak puder, którego tym razem niestety nie ma.
Jestem ciekawa czy na coś się skusicie :D

6 komentarzy:

  1. wygląda na to że musze zajrzeć do lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam strasznie daleko i pewnie się nie wybiorę, tym bardziej, że oszczędzam na nowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jedziemy do lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wybieram się do LIDLA,już powoli tworzę listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś kosmetyki mark Cien, nie przekonują.... Kiedyś mieli genialnie pachnące płyny pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zajrzeć do lidla.

    OdpowiedzUsuń