poniedziałek, 9 lipca 2012

Pomadka do ust Safira nr 09- Grape Shadow


Hej dziewczyny!
Z mojej paczki, którą dostałam jakiś czas temu od firmy SAFIRA chcę Wam powiedzieć kilka słów na temat pomadki. Mam ją już około miesiąca. Od czasu do czasu pożyczam ją też mojej mamie. Szminka jest umieszczona w super opakowaniu, które mieści się  z łatwością w kieszeni kurtki czy marynarki. Łatwo się rozsmarowuje  (nie badałam jej składu chemicznego), dość długo się utrzymuje na ustach. Nie pozostaje w ich załamaniach i najważniejsze - nie wysusza  ust, nawilża je. Przyjemnie łagodnie pachnie. Szminka, którą dostałam jest w odcieniu mleczno-czekoladowym, a nr z katalogu to 09 grape shadow. Kolor jest zbliżony do barwy moich ust, więc nałożona w sposób naturalny ładnie podkreśla ich kolor . Zawiera filtry UV oraz witaminy A, E, C oraz olej macadamia.






A tu parę słów od producenta:
Kredki koloryzujące Safira to doskonała ochrona i regeneracja Twoich ust. Powstały na bazie znakomitej jakości oryginalnych francuskich komponentów. Zawierają olej z makadamii, karoten i witaminy. Subtelne kolory podkreślają naturalne piękno ust na długo.
Zapraszam na stronę Safiry oraz na Facebooka.
Pozdrawiam i zapraszam  wkrótce

9 komentarzy:

  1. Ciekawa, choć ma kolor ciemny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy odcień jednak ja preferuję piękne jasne róże;D

    OdpowiedzUsuń
  3. właściwie wygląda na swatchu jakby miała wysuszać ale kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolor, ale jednak mi jest lepiej w czerwieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, chociaż kolor dla mnie trochę za ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dostałam pomadkę od Safiry tylko w innym kolorze. Jest to bardzo dobry produkt:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej gustuję w jaśniejszych odcieniach, ale ten jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń