wtorek, 31 lipca 2012

Projekt denko- lipiec


Hej dziewczynki!
Dzisiaj ostatni dzień lipca wobec tego przyszedł czas na denko. W tym miesiącu poszło nam nieźle. A oto produkty, które zużyłyśmy:

http://www.dpj.pl/strona.php?grupa=1065

  • Schauma jogurt i aloes znalazłam jego opis: Szampon Schauma Aloes i Jogurt został opracowany z myślą o włosach przesuszonych i wymagających pielęgnacji. Receptura, wzbogacona m. in. o ekstrakt z aloesu i proteiny jogurtu, pozwala wzmacniać i odbudowywać przesuszone włosy bez ich dodatkowego obciążania. Szampon zapewnia włosom łagodną pielęgnację, odbudowę i odpowiednie nawilżenie. Sprawia, że stają się one błyszczące, mocne i miękkie w dotyku. Produkt jest naprawdę fajny i godny polecenia.
  • Żel pod prysznic Joanna Sweet Fantasy- recenzja TU
 opakowanie również wykorzystuję do przechowywania innego żelu pod prysznic :)
  
  • Chusteczki do makijażu Alterra- recenzja TU
  • Dove antyperspirant w aerozolu o zapachu ogórka i zielonej herbaty. Bardzo fajny zapach choć nie wiem czy kupię ponownie, jest tyle różnych zapachów….:D
  • Dove antyperspirant w sztyfcie zapach ‘oryginalny’- super chroni, zapach mydełka, to już moje 2 opakowanie i mam zamiar kupić go ponownie
  • Krem ochronny bambino- uff nareszcie go zużyłyśmy, nawet fajny ale raczej nie kupię ponownie . Najpierw muszę zużyć wszystkie zapasy ;)
  • Podkład essence- recenzja TU
  • Mineralny puder essence- na razie nie będę się rozpisywać, chcę zrobić recenzję porównawczą,
  • Baza pod cienie Kobo- fajna choć pod sam koniec zasychała jak na razie używam z essence

zdjęcie z internetu ponieważ w swoim słoiczku przechowuję już coś innego:)
  • Zmywacz do paznokci isana- szczerze to jakoś mnie nie powalił na kolana

I to by było na tyle, a jak Wasze denka??

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten krem Bambino, używam go często na noc:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. seria sweet fantasy z Joanny (zwłaszcza ta wersja waniliowa) ma cudne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, ładnie ;) gratuluję denek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten antyperspirant w sztyfcie i jakoś tak średnio mi się podobał. Zostawiał białe ślady niestety... a baza pod cienie z Kobo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad tą bazą Kobo ;) Fajne denko

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam baze pod pigmenty sypkie od Kobo i jestem zadowolona tylko chciałabym jeszcze taką pod zwykłe... Z essence nie miałam - aczkolwiek jak mam wybierać to bym wolała od Kobo

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach kupic ten zel z Joanny, gratuluje zuzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam krem bambino

    ----------------------------
    Zapraszam na mojego bloga :)
    Dodałam do obserwowanych :)
    Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego :) uwielbiam produkty Bambino:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ta baza pod cienie z Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  11. duże denko :) ja swojej bazy z Virtuala nie oddam ;d

    OdpowiedzUsuń