piątek, 13 lipca 2012

Żel brązujący do ciała- Safira

Cześć dziewczyny!
To już przedostatnia recenzja firmy Safira. Dziś pod lupę bierzemy żel brązujący do ciała.
Produkt ma pojemność 60 ml, a jego cena to 19,90 zł.
















W opakowaniu produkt przypomina kolorem miód. Znowu mamy pompkę, która udoskonala nam aplikację produktu tak jak to było z żeń-szeniem. Niestety głównym zarzutem co do tego żelu jest zapach. Bliżej nieokreślony, lekko ziołowy. Długo utrzymuje się na skórze :( Mimo wszystko żel nadaje skórze ładny, lekki odcień opalenizny. Nakłada się równomiernie, nie pozostawia smug ani placków. Tak samo jest podczas zmywania produktu z ciała – nie pozostawia bladych placków. Świetne dla osób bladych, można go aplikować codziennie w celu uzyskania wymarzonego kolorytu skóry. Ja jednak nie stosowałam go w taki sposób. Nakładam go na twarz, szyję i dekolt oraz czasem na nogi. Dzięki temu moje ciało wyglądało na lekko opalone ;DD Na twarzy w strefie T moja skóra ma skłonności do przesuszania się i niestety ten żel nie nawilżał jej odpowiednio :(
Myślę, że mogę polecić Wam ten produkt, może to tylko u mnie nie nawilża mojej skóra w taki sposób jak tego potrzebuję. Osobiście nie zakupię ponownie tego produktu. Ze wszystkich rzeczy jakie otrzymałam ten najmniej przypadł mi do gustu.
Zapraszam na stronę Safiry oraz na Facebooka.
Postaramy się umieścić jeszcze jutro jeden post i przez ok. dwa tygodnie będziecie mogły sobie od nas odpocząć :P.
Do następnego :*

7 komentarzy:

  1. podoba mi się opakowanie tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie odpowiada wam zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i lubie, ale zapach jest straszny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam w chwili obecnej ziaji sopot, ale ten też wygląda ciekawie. Nie znikajcie na tak długo:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię brązujących kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń