czwartek, 5 lipca 2012

Niespodziewana paczuszka


Hej dziewczyny!!
Dzisiaj miałam pierwszy dzień wolny od nauki. Wczoraj obroniłam magistra, a dziś zaskoczył mnie kurier. Dostałam paczkę, której tak naprawdę wcale się nie spodziewałam. Otrzymałyśmy do testowania produkty firmy Tso Moriri. Firma ta przede wszystkim specjalizuje się w produkcji ręcznie wykonywanych mydeł.

A oto produkty, które otrzymałyśmy:
·        Puder do kąpieli,
Wszystkie produkty charakteryzuje wspólna cecha – obłędny zapach …. Jeżeli znacie produkty tej firmy, to wiecie o czym mówię. Rewela ……..Dla moich milusińskich dam wskazówkę, przyjrzyjcie się uważnie kawałkowi mydła w kształcie tortu, widzicie to? Aż chce się ugryźć :)
Zaczynamy testy ^^
Jeśli macie ochotę to zapraszam na stronę internetową Tso Moriri
A tu jeszcze trochę zdjęć :) 
 





















Do zobaczenia wkrótce :*

12 komentarzy: