środa, 11 lipca 2012

So Elixir- Yves Rocher


 Czy są wśród Was fanki produktów firmy Yves Rocher? Lubię kosmetyki tej firmy, chociaż nie często je kupuje. Chyba jest to głównie spowodowane zbyt wysokimi cenami jak na moją kieszeń. Oczywiście mam w zaprzyjaźnionym sklepiku w Centrum Handlowym kilka hitów, którym nie mogę się oprzeć. Lato jest na wybrzeżu w tym roku jakie jest, na razie na upały narzekać nie można, nie jestem amatorką leżenia plackiem na plaży i delektowania się muskaniem promieni słonecznych, więc kolekcje plażowych kosmetyków nie za bardzo mnie interesują.  Okres lata kojarzy mi się z pięknymi zapachami wód toaletowych  i perfum. Przechodząc obok mojego ulubionego sklepiku zauważyłam plakat z promocjami. WOW!!!! Obniżka do 50% Wśród nich mój faworyt – so elixir  na bergamotce. Ostatnio kupowałam 30 ml za ok. 80 zł w promocji i dłuuugo czekałam na powtórkę. Teraz 50 ml dostałam za nie całe 75 zł ! Jeśli nie znacie tego zapachu, wpadnijcie przy okazji do YR chociaż powąchać. Panie w tych sklepach są sympatyczne, chętnie służą radami, a przy zakupach często dorzucają jakieś próbki.


Jest to lżejsza wersja Wody Perfumowanej So Elixir.
Zmysłowy i subtelny zapach dla kobiet, które pragną przyciągać wszystkie spojrzenia, czuć się atrakcyjnie i niezwykle kobieco...
Zapach promienny i zmysłowy, który pozostawia niezapomniane wrażenie.

Rodziny zapachów: drzewne, kwiatowe i owocowe
Według mnie najlepiej pachnie w dni pochmurne, chłodne, w upały jest za ciężki wtedy stosuję np. mgiełki.
A jakie wy znacie hity z yves rocher? 

8 komentarzy:

  1. mam tą wersję tylko że moje opakowanie jest granatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś podobał mi się jeden zapach, ale już nie za bardzo pamiętam jaki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś próbkę tego zapachu. Podobał mi się, ale nie jestem fanką tej firmy, nie robię tam często zakupów (w zasadzie prawie wcale tego nie robię).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jeszcze nic nie miałam z yves rocher ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. nic jeszcze nie używałam z tej firmy, bo studencka kieszeń nie pozwala... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ives rocher, mam 3 faworytow zapachowych: zielona herbata, cedr i bez(zmienili formule-wolalam te starsza)...

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 2 mini buteleczki tych perfum, sa swietne i trwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach jest świetny, muszę wykończyć swoje perfumy i wtedy pomyślę nad czymś nowym, może skuszę się na te:D

    OdpowiedzUsuń