środa, 26 lutego 2014

Nivea - krem na noc.

Witajcie!

Chciałabym Was zaprosić na recenzję mojego ulubionego nawilżacza na noc :) Mowa tutaj o produkcie od Nivea - Regenerujący krem na noc - aqua effect. 


Krem na noc wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ:

- zapewnia głębokie nawilżenie,
- wspiera proces regeneracji skóry nocą, dzięki swojej pielęgnującej formule z prowitaminą B5,
- pielęgnująca formuła z witaminą E sprawia, że Twoja skóra nad ranem jest wypoczęta i świeża.
Skóra jest intensywnie nawilżona i zregenerowana, wygląda zdrowo i pięknie.


Krem znajduje się w szklanym granatowym słoiczku o pojemności 50 ml. Jego aplikacja nie sprawia problemu, nie ma również problemu z wydostaniem produktu ze słoiczka. Krem ma dosyć zbitą konsystencję, więc z pewnością nie nałożymy go zbyt wiele na palce. 

Zapach to klasyczna Nivea z połączeniem aromatu cytrynowego ( moim zdaniem oczywiście ). Nie jest to nachalna, dusząca woń. Wręcz przeciwnie, zapach jest świeży i bardzo dobrze dobrany do wieczornej pielęgnacji. 

Co do samego działania - ja jestem zachwycona. Nie spotkałam się z przykrościami po tym kremie. Moja cera przyjęła go z "otwartymi ramionami". Mam skórę mieszaną z tendencją do wysuszania/świecenia się w strefie T - kosmetyk radzi sobie z tym bardzo dobrze. Krem nie powoduje uczucia powłoki na twarzy zaraz po aplikacji. Wyczuwalne lekkie nawilżenie. Jeśli aplikujemy cienką warstwę kremu - tak jak ja - można od razu iść spać, bo wchłania się prawie natychmiastowo. Jeśli ktoś jest zwolennikiem grubszych warstw musi uwzględnić ok 5 min na wchłonięcie się kremu. 

Mogę  stwierdzić, że po wieczornej aplikacji moja skóra rano jest nawilżona, a w ciągu dnia produkuje mniej sebum niż zawsze - czyli praktycznie wcale. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, ponieważ mnie ani nie zapchał, ani nie spowodował nadmiernej produkcji sebum w ciągu dnia. 

Krem dostępny był kiedyś w biedronce, teraz można go dostać w każdej drogerii. Jego cena to ok 15 zł za 50 ml.

A jakie są Wasze ulubione kremy na noc? Może  miałyście ten krem co ja i chcecie się podzielić swoimi odczuciami?

11 komentarzy:

  1. Obecnie stosuję krem na noc z ORGANIC - bardzo fajny, ale cena już mniej fajna:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję krem z Soraya na noc, ale coś zaczął szwankować i muszę pomyśleć o nowym, może się skuszę jak tak dobrze działa u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam to białe opakowanie soft bodajże i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Świetny blog. A co do kremu - uwielbiam Nivea pod każdą postacią.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tego kremu, ale jakoś srednio lubie nivee..

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam niczego z Nivea. Może kiedyś wypróbuję ich kremy, na razie mam za dużo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam Nivea Soft od dłuższego czasu i na noc sprawdza się idealnie.. :) na dzień niestety nie bo bardzo się później świece :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na moją aukcję http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33332417 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam zbytnio za tą firmą... zwłaszcza ich kremy mi 'nie leżą'

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy krem i co do nivei mam duże zaufanie ;)

    OdpowiedzUsuń