środa, 14 marca 2012

Ubierz róż

Cześć dziewczyny! Dzisiaj troszkę się męczyłam bo biorę udział w konkursie u matleena. Tematem konkursu jest 'ubierz róż'. Nie było to łatwe zadanie, w szczególności że zorientowałam się że mamy 1 różowy cień ; o Jakoś w życiu trzeba sobie radzić a więc proszę – 3 zdjęcia konkursowe ^^ Róż widnieje na oczach, ustach i policzkach ;D Zapraszam..






Jeśli macie ochotę to odsyłam Was na stronkę z konkursem http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/03/konkurs-ubierz-roz-kosmetyki-mememe-do.html

10 komentarzy:

  1. Powodzenia :)
    Zapraszam do mnie na wyczekiwaną notkę o podkładach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w różowym:)

    Zapraszam do TAGu http://mart91.blogspot.com/2012/03/muszmieclista-czyli-tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  3. JA nie posiadam żadnego różowego, więc miałabym jeszcze większy problem ^^
    Zgrabnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, ja w ogole nie umiem sie malowac;p
    nakladam jednokolorowy cien na powieki - najczesciej bez lub zloto. i juz;P

    a jakies kreski eyelinerem - czarna magia:P

    podziwiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :p obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń