czwartek, 1 marca 2012

Nowości w naszej kosmetyczce

Hej dziewczyny! 
Dzisiaj pokażemy Wam nasze wczorajsze zakupy z biedronki. Z gazetki promocyjnej skusiłyśmy się na masło do ciała – Afryka. Zapach jak już wczoraj wypróbowałyśmy długo utrzymuje się na skórze, na razie tylko tyle możemy powiedzieć ; p Drugi wybór to maseczka odżywczo-oczyszczająca. Mamy nadzieje że będzie dobrze działała na nasze buziaki ; p 

Dodatkowo dzięki informacji jednej z Was, dzisiaj zaszłam do pepco. Weszło parę nowych kolorowych kosmetyków – różne paletki z cieniami. Urzekła mnie paletka: zestaw cieni i róży Up Girls Make-up Kit. Szybko wypróbowałam w sklepie pigmentacje na ręce i byłam strasznie zadowolona! Od razu wzięłam bo za 9 cieni i 3 róże zapłaciłam 14.99! Wybrałam dla mnie i dla Oli wersje w brązach ale jest również wersja różowa, także kto wie? Może i na nią się skusimy w niedalekiej przyszłości ; p Zdjęcia swatchy zamieścimy innym razem ponieważ teraz jest już za ciemno i w sztucznym świetle nie wiele widać.
Do zobaczenia wkrótce!

13 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad kupnem tej maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę odwiedzić Pepco w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też skuszę się na to masło, a w pepco nie widziałam takich palet.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w Pepco nie ma działu z kosmetykami. Też zaszalałam z masłem i kurcze chyba żałuję, że nie wzięłam tego drugiego, bo o mi śmierdzi masłem shea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że w sobotę zastanę jeszcze maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dzisiaj kupiłam tą maseczkę :D a na żadne masło nie mogłam się zdecydować, najchętniej wzięłabym wszystkie rodzaje, które były :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z masła będziecie zadowolone. Miałam je w zeszłe wakacje i byłam z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę, nigdy jeszcze nie używałam kosmetyków z Pepco. Także czekam na recenzję paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię to masełko z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja żałuję że nie wiem gdzie w Poznaniu jest Pepco ! Z tego co czytam przeceny na kosmetyki są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana jesteś, na pewno sprawdzę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mi jakoś nie przypadły do gustu kolory tych paletek z pepco:( zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń