środa, 29 lutego 2012

Upierdliwce.

Dzisiaj przychodzimy do Was z kosmetykami, które nie chcą się skończyć ; p


Osławiony bambino, same zalety oprócz mozolnego rozmazywania go na skórze. Mamy go ponad rok i nic, nie można go wykończyć :( Nie przeszkadzałoby nam to gdyby nie zbliżający się deadline ; p
Baza z Kobo. Nie wiem jak ta baza ma się do innych, bo nie miałyśmy okazji tesotować ; p Ale również nie może się wyczerpać od roku, przy codziennym stosowaniu. Jedyny jej minus – powoli zaczyna zasychać po bokach (na ściankach opakowania)
Kredka do oczu z wibo – miękka, dobrze się z nią pracuje. Przy zakupie o to chodziło żeby na długo wystarczyła i cena była promocyjna. Z góry był zamierzony cel – długodystansowiec; p
Puder z essence – Na początku używałam tylko pudru, później przerzuciłam się na podkład i w lato znów tylko na puder ; p Czasem dodaję go też do wykończenia makijażu. Kupiony ok 2 lat temu ; o
Róż 2w1 z essence również zakupiony jakieś 2 lata temu. Mój pierwszy róż i zakochałam się w nim. Chyba będe płakała jak się skończy. Na początku na środku był coś jakby rozświetlacz ale na szczęście już go nie ma; p
I na koniec odżywka z Joanny, długo namęczyłyśmy się aby ją wykończyć i na szczęście się udało ^^


Jakich Wy macie swoich upierdliwców?

7 komentarzy:

  1. Rozświetlacz i bronzer z Essence, produkty chyba które nie mają dna......

    dziewczyny tekst Wam się zdublował.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, skoro ta kredka taka fajna to chyba muszę na nią zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubię tej kredki. Wolę Basic i Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z essence mam inne kolorki, a do basic niestety nie mam dostępu:)

      Usuń
  4. Nie wiem czy te róże z Essence nie mają być wycofywane. Widziałam je ostatnio w bardzo promocyjnej cenie...

    OdpowiedzUsuń