środa, 4 kwietnia 2012

Mini haul- Natura

Hej dziewczyny!
Mam dziś dla Was jeszcze jeden post :). Tym razem pokażemy Wam co kupiłyśmy sobie wczoraj w naturze. Chciałyśmy przy okazji pokazać również sukienkę i spódniczkę, które kupiłyśmy sobie kilka dni temu. Niestety pogoda za oknem jest tak beznadziejna że nie da rady zrobić fajnych zdjęć :(.
Dobra dosyć gadania przechodzę do rzeczy:

1. Cień do powiek z zeszłorocznej kolekcji sensique exotic flower nr 221 turkus; w swojej "kolekcji" mam jeszcze zielony kolor :) cena 4,99

2.Lakier do paznokci essence colour & go nr 61 fame fatal bardzo lubię te lakiery cena 5,49

3. Przy kasie pani zaproponowała Nam zmywacz do paznokci z sensique z gliceryną i lanoliną o zapachu kiwi. Muszę przyznać że gdzieś tam w głębi ^^ czuć to kiwi, 50 ml kosztuje 1,99 (chyba w promocji, ale nie jestem pewna)

Oczekujcie niebawem zdjęć ubrań, o których już wyżej wspomniałam.
Mamy również zamiar utworzyć w panelu u góry kartę gdzie mogłybyście zadawać Nam pytania prywatne, ale nie za prywatne ^^
Do następnego...

13 komentarzy:

  1. Lakier ma fantastyczny kolor. Sama dziś kupiłam zmywacz w desperacji bo musiałam szybko zmyć lakier i zakupiłam za 3zł jakiegoś no name w sklepiku i strasznie śmierdzi, w całym pokoju czuć spirytus, chyba go wyrzucę ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te zmywacze ;) śliczny kolor zarówno cienia jak i lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini zakupy, ale jak cieszą prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny lakier. Uwiebiam firmę Essence:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. kusił mnie ten lakier z essence, ale oparłam się mu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ajć... no nie wiem czy ten lakier sie u Ciebie sprawdzi xD mi odpada dzien po pomalowaniu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Polowałam na miętowy lakier z tej serii :)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga, już niedługo ciekawy konkurs ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ma kolor ten cień i lakier :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś te zmywacze były o niebo lepsze i można je było wąchać całymi godzinami, tak pięknie pachniały! :) ale ostatnio coś im się "popsuło" :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że mi niestety taki miętowy kolor raczej nie pasuje, bo zakochałam się ostatnio w pastelach :)) cieszy mnie moda na takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń