środa, 11 kwietnia 2012

paletka Claire's


Hej dziewczyny!
Jak tam nastroje poświąteczne? Dzisiaj chciałybyśmy przedstawić paletkę, którą otrzymałyśmy w zeszłym roku. Paletka pochodzi z Londynu, z firmy claire’s cosmetic. Ceny niestety nie podamy bo nie pamiętamy ^^. W środku znajduje się małe lusterko, dwustronny aplikatur oraz 10 cieni. Kolorystyka jest szalona –typowo wakacyjna. Pigmentacja średnia ja używam pod cienie bazę, wtedy kolory nabierają głębi, są żywsze i dłużej się utrzymują. Prawie bym zapomniała każdy cień ma 0.7 grama. Paletka całkiem fajna, choć ze względu na kolorystkę swoje odczekała. Jak dokładnie ją przetestujemy to na pewno dodamy jakąś recenzję. 

14 komentarzy:

  1. piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wiosenne kolory, paka spakowana, jutro poleci priorytetem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takich jaskarwych kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory śliczne, takie pastelki idealne na wiosnę, jednak jak dla mnie pigmentacja troche kuleje. Może spróbujcie je położyć na bazę? A nóż da radę wykrzesać z nich nieco więcej życia xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajne kolory! Ja ostatnio kupiłam paletę Sleek z neonowymi cieniami - polecam! A jakiej używacie bazy? Mogę prosić o odpowiedź w notce, ewentualnie gdzieś u mnie na blogu? Bo potem zapominam zaglądać w odpowiedzi w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie bardzo wiosenne, właśnie takich szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh te kolory żywe i intensywne uwielbiam taki klimat ale na co dzień delikatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory bardzo odwazne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kolory hmmm dla odważnych :) ale na wiosnę/lato odpowiednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe te kolory! :) Świetne, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory genialne, jednak ja bym sobie takich nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. wlasnie ta pigmentacja ttroche slaba niestety.

    OdpowiedzUsuń