piątek, 13 kwietnia 2012

Sweet fantasy

Dzisiejszy dzień nie należy do moich ulubionych. Znowu oblałam prawko co lekko mnie podłamuję, tym bardziej że Agata już od miesiąca śmiga sobie samochodzikiem. Na pocieszenie czekały na mnie dwie paczuszki, ale o tym w następnych postach. 

A tymczasem opiszę  żel pod prysznic od Joanny seria Sweet Fantasy o zapachu wanilii.

Od producenta:
Żel do mycia o waniliowym zapachu doskonale zadba o Twoje ciało i uczyni rytuał jego pielęgnacji nadzwyczaj przyjemnym. Kosmetyk doskonale myje i odświeża skórę jednocześnie poprawiając jej nawilżenie.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl, Betaine, Glycereth-2 Cocoate, Sodium Chloride, Parfum, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Panthenol, Glycerin, Citric Acid, Disodim EDTA, Benzyl Benzoate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinon, Cl:47005, Cl:16255

Plusy:
- przede wszystkim zapach kojarzy mi się z lodami manhattana (pyszota:P),
- pompka i chyba wszystko jasne ;)
- cena nie pamiętam dokładnie ale wiem że kupiłam go na promocji coś ok. 5.99,
Minusy:
- słabo się pieni,
- wydaje mi się że wysusza mi skórę

Mogę wybaczyć te minusy dla samego zapachu tego produktu :P W przyszłości możliwe że go kupie jednak najpierw muszę wykończyć resztę moich żeli pod prysznic ^^

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że wysusza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli spotkam to powącham i zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te zele, choc nie nawilzaja. Za ten zaapach-wybaczzam im to jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zapachy mają obłędne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak gdzieś spotkam to chociaż dla samego zapachu go kupię:)
    Ja prawko zdawałam razem z siostrą, z tymże mi udało się za pierwszym razem, a jej za 3 czyli jakiś miesiąc po mnie zdała, trzymam kciuki następnym razem napewno Ci się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no własnie zastanawiałam się już jakiś czas czy by go nie kupić. I w końcu nie wiem..Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Następnym razem na pewno Ci się uda! Powodzenia :)
    Wąchałam kiedyś ten żel, zapach nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, ja zdałam za 8, na pewno Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten żel właśnie za zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wanilia - już tutaj czuję ten zapach :)

    co do prawka, nie przejmuj się z pewnością uda się następnym razem, będe trzymała kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam, ale ta wanilia do mnie przemawia w 150% :D

    Głowa do góry- w końcu zdasz i pewnie szybciej niż Ci się to wydaje :*

    OdpowiedzUsuń