piątek, 20 kwietnia 2012

Na szybko

Hej! Dzisiaj zapraszam Was na szybki post. Każdego dnia obiecałam sobie robić kresę eyelinerem żeby nabrać w końcu wprawy bez poprawek ; p Nie jestem pewna czy kiedykolwiek mi się tak uda ; p I oczywiście mój ulubiony make up w rudościach. Mam ciemny blond włosy i piegi więc uważam że wszystko świetnie się komponuje.
 Użyłam cieni z palety W7 (na czerwono), a jeśli ktoś nie lubi tak intensywnego koloru proponuję zielony kwadracik ; p W załamaniu użyłam brązowego cienia i na koniec zblendowałam wszystko takim kremowym (paletka sensique). Do tego bronzer na policzki i w moim wykonaniu czerwona szminka miss sporty 053watch out!

Chcę Wam jeszcze pokazać moje ulubione bluzeczki z h&m które kupiłam w październiku. Kosztowały chyba aż 19.90 i wiem że na pewno wiele z was by ich nie kupiła ze względu na obcięte rękawki. Mnie właśnie to przekonało do nich, zwykła koszulka z pazurem – w moim stylu jak najbardziej mile widziana ; p 



12 komentarzy:

  1. taką paletkę to bym chciała :D śliczne oko :)

    a co do koszulek to piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka skromna paletka i mnie by się przydała :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj zrobić kreskę na morko czarnym cieniem. Ja wczoraj tak sobie ćwiczyłam i byłam w szoku, za pierwszym razem wyszła mi idealna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny makijaż, delikatny a jednak ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba również złoże sobie taką obietnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dopiero uczę się robić kreski eyelinerem i koszmarnie mi to wychodzi ;( Twój makijaż jest bardzo ładny ;)
    świetna paletka, jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Całkiem fajnie, robiłam już o niej kiedyś post (chyba w styczniu) jak masz ochotę to zapraszam do przeczytania:)

      Usuń
  8. bardzo ładnie pomalowana powieka :) lubię tak:)

    OdpowiedzUsuń