wtorek, 24 kwietnia 2012

Moje nowości

Z racji tego że dziś wypadają moje imieniny pokaże wam moje prezenty :P
Może ktoś pomyśli że skromnie, ale dla mnie ważniejsze od prezentów jest to że jestem szczęśliwa i mam przy sobie ludzi, którzy są dla mnie ważni. Dobra do rzeczy ;)
Dostałam wiosenny, czerwony płaszczyk bardzo mi się podoba :)

Trochę kosmetyków; z racji tego że ostatnio kupowałam na prezent paletę sleek (au naturel). 

Agata stwierdziła że przy okazji mam wybrać też coś dla siebie. Wybrałam również paletkę sleek oh so special a do tego rozświetlacz high lights technic. 

Jestem mega zadowolona pogoda dopisuje nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba :P 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę każdej z Was miłego dnia :*

19 komentarzy:

  1. OSS tez mam od niedawna i jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszczyk i prezenty kosmetyczne też udane, pozazdrościć tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny płaszczyk, też się czaję na paletkę Sleek tą Oh so special :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam paletkę oh so special! czekam na Twoje makijaże wykonane ta palteką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki pierwsza klasa :) Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. paletki super, ciekawe jak będzie sprawdzał się ten rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne rzeczy. au naturel musze dopiero odebrac od sprzedawcy ale oh so special jest naprawde warta posiadania :) dodaje Cie do ulubionych i licze,ze u mnie tez Ci sie spodoba i rowniez zostaniesz moja obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Sleeka :D fajny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sprawuje się high lights technic? U mnie dość szybko znika z twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię i mam obie paletki, świetny wybór!;]

    OdpowiedzUsuń
  11. KOSMETYKI NAJLEPSZE! KOCHAM SLEEKI ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałyście oTAGowane :)
    http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cię, jeśli masz ochotę odpowiedzieć na 11 pytań to zapraszam:)
    http://babskiesprawy1.blogspot.com/2012/04/na-luzie.html

    OdpowiedzUsuń