niedziela, 19 lutego 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć...

Dzisiaj TAG pt.5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć... Zostałyśmy otagowane przez anne-mademoiselle Dzięki :D
 Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner TAGu i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki (akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
  • mają tańsze odpowiedniki,
  • są przereklamowane,
  • amatorkom są niepotrzebne,
  • bo to sposób na niepotrzebne wydatki.
Krótko wyjaśnij swój wybór i zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek.
Do dzieła!
1.       Drogie lakiery do paznokci
Szczerze mówiąc nigdy ich nie próbowałam, ale wyznaję zasadę że po co mam kupować coś droższego jak wiele tanich lakierów sprawuję się tak samo (nie powiem czasem mnie kusi, ale jak widzę cenę np. ok. 40 zł to się odechciewa ;( )
 Lakiery do paznokci mandarynkowe
www. papilot.pl
2.   Tangle Teezer
Na początku kiedy był szał na tą szczotkę też jej zapragnęłam. Po czasie doszłam do wniosku że tak naprawdę to wcale jej nie potrzebuję, dodatkowo niektóre dziewczyny również zaczęły wypowiadać się o niej negatywnie. Dodatkowo cena ok. +/- 50 zł raczej nie dam tyle za szczotkę do włosów
Tangle Teezer Hair Brush | Tangle Teaser | Best Kids & Childrens Detangler Comb - tantrum
 shop.yourtantrum.com
3.      Drogie tusze do rzęs
Nie mam jakiś wielkich problemów z rzęsami więc te nawet najtańsze tusze mi odpowiadają. Nie widzę żadnej różnicy między tymi tańszymi a droższymi tuszami :P

4.      Sztuczne paznokcie (tipsy, akryle)
Ani mi ani Agacie nie podoba się ten „efekt” jak widzę dziewczynę ze  „szponami” to zawszę się zastanawiam jak wykonuje najprostsze czynności choćby pisanie. Dodatkowo niszczy to płytkę paznokcia.
5.      Przedłużanie włosów
 Sam pomysł wydaję się dość szalony^^
najlepszeartykuly.pl

9 komentarzy:

  1. zgadzam się ze wszystkimi punktami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bardzo marzę o przedłużanych włosach - a raczej o tym, żeby swoje zagęścić; zazdroszczę dziewczynom, dla których to szalone bo mają dużo swoich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. heh dzięki ! Ale nie mam pojęcia o czym mam napisać ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, ze wszystkim się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dokładnie a ta szczotka to maskara .. Mi tam wszystko jedno czym sie czesze .. ten sam efekt na koniec wychodzi .. + zaprasza do siebie . :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w pełni z powyższymi ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie samo zdanie co do drogich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedłużanie włosów to jest dla mnie tak zwany "max"
    Nigdy mi się to nie podobało

    OdpowiedzUsuń