sobota, 18 lutego 2012

Idealna czerwień


Hej dziewczynki!
Chyba każda z nas lubi czasem być odrobinę klasyczna a zarazem seksowna. Dzisiaj bardzo szybki post na temat paznokci :P. Mowa będzie o lakierze Sensual Colours nr. 236 firmy Sensique. Jest to moja idealna czerwień. Jedna warstwa daje nam kolor pomidorowy natomiast dwie są intensywniejsze i wg mnie odcień wpada wtedy nawet w bordo;). Lubię takie kolorki i uważam że bardziej pasuje mi taka czerwień niż ta wpadająca w malinę przy takich barwach moja skóra staje się ziemista :(. Teraz o samym lakierze bo trochę zboczyłam z tematu … Ja maluję dwie warstwy, ale jedna warstwa wystarczająco pokrywa płytkę paznokcia. U mnie lakier ściera się standardowo po 3-4 dniach z końcówek ale nie używam żadnych baz ani tym podobnych rzeczy. Dlatego uważam że jest w miarę wytrzymały. Konsystencja jest ok nie za gęsty, wysycha bardzo szybko porównując np. do lakierów z golden rose. Prawie zapomniałam jego pojemność to 8 ml.
No i na koniec zdjęcie.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor !
    zapraszam na mojego bloga ;)
    Pozdrawiam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mi też lakiery z Sensique gęstniały szybko. Tak samo szybko z nich zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię czerwone paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, ogólnie bardzo lubię lakiery Sensique, niektóre mają śliczne kolory, a ich cena jest bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor, dość orginalny :) jeszcze nie próbowałam lakierów z sensique, a jaki jest pędzelek? Ja lubie takie grubawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny odcień, podoba mi się:) www.volackova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń