piątek, 17 lutego 2012

moje wymarzone koturny O.O

Hej!
W środę byłam na zakupach, tak znowu ^^. Z ciekawości chodziłam po obuwniczych. Bardzo dużo dziewczyn wstawia koturny na swoje blogi jako ich marzenie. Ja swoje marzenie spełniłam przez przypadek. Ot takie zwykłe buty, ciemno brązowe.


 Bardzo długo chciałam kupić sobie coś na obcasie ale nie wiedziałam jakie, bo zazwyczaj mi się nie podobają. Ale te są bardzo wygodne i ładne. Myślę, że dużo z was ma takie butki i niczym Was nie zaskoczyłam ; p Bardzo fajnym dodatkiem do nich jest Oli torebka, ponieważ mają bardzo podobny, jak nie identyczny kolor ; p


Teraz pozostało czekanie na wiosnę, i można zakładać lżejsze obuwie! Ach no i jak dla mnie pozostała też opcja kupienia torebki. Może macie jakieś ulubione sklepy internetowe lub sieciówki, w których lubicie kupować torebki?

12 komentarzy:

  1. ja też chcę kupić sobie takie koturny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś przymierzyć w sklepie takie buty, bo nawet nie wiem czy do mnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne butki, a torebka jak najbardziej do nich pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. botki i torebka są świetne :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buciki , torebka też jest super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna torebka!!!
    Buciki też są fajne,też już poszukuję i chyba sobie kupię na koturnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty i torebka :)
    +Obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo a gdzie się uczysz w sopocie? :) Bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do TAGu
    http://anne-mademoiselle.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem straszną buto-maniaczką :D Twoje są świetne, a torebka ma genialny kolor! : )

    OdpowiedzUsuń