piątek, 24 lutego 2012

Mały haul

Ostatnio wybrałam się na zakupy po odżywkę. Wyszło tak jak zwykle, czyli kupiłam dodatkowo kilka innych rzeczy^^.

  1. maskara firmy eveline cosmetics- Big volume lash, teraz w Super-Pharm z kartą lifestyle kosztuje 10,99
  2. Isana żel pod prysznic promocja 5,49
  3. odżywka Pantene do włosów normalnych niby jakaś nowość zobaczymy co to za cudo kosztowała 11,69
  4. baza pod cienie essence ceny niestety nie pamiętam bo kupiłam wcześniej niż całą resztę
  5. krople przyspieszające wysychanie lakieru również essence 8,99 nigdy nie miałam czegoś takiego a chciałam przetestować
Życzymy Wam udanego dnia :D

13 komentarzy:

  1. Ten żel Isany pachnie jak Nimm2, ale ogólnie jest średni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć; ja jestem uzależniona od nimm2 :D

      Usuń
  2. Czekam na recnzję tych kropelek przyspieszajacych wysychanie lakieru z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te kropelki :) muszą jednak poczekać na dogłębniejszą analizę, bo teraz stosuję kurację na paznokcie i wypróbowałam je może ze 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, będzie mi bardzo miło :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zaopatrzyć się w te kropelki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to widzę, że mamy powiązanie ;D
    ostatnio poszłam po szampon, to kupilam 2 inne rzeczy dodatkowo;p
    a zakupki udane :)) pozdrawiam :)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak sprawuje się ten tusz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że nie wiedziałam iż są takie kropelki przyspieszające wysychanie lakieru :D Muszę chyba coś takiego kupić :D Dodałam do obserwowanych. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktów, rówież obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  10. zdaj później relacje po pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też zakupiłam sobie tę maskarę:)

    OdpowiedzUsuń