poniedziałek, 6 lutego 2012

Niedzielne zakupy

Wczoraj z racji tego, że dawno nie byłyśmy na sukcesywnych zakupach pojechałyśmy na matarnie. Na początku wybrałyśmy się do C&A, ponieważ byłyśmy pewne że coś tam dla siebie znajdziemy. A nie ma gorszego uczucia niż to że wcześniej za coś przepłaciłyśmy ; p Oli wpadł w oko sweterek w paski. Zwykły, klasyczny granatowy sweterek w białe paski. Był jeszcze w wersji czerwonej ale wiadomo, że często przez czerwień nasza skóra staje się bledsza. Jego cena to 29 zł, uważam to za bardzo dobry zakup.


 Ja wybrałam sobie spodnie w h&m za 49.90, rurki w ciemnym odcieniu granatu z żółtymi szwami. Za tę cenę polecam każdemu te spodnie, dziewczyny śpieszcie się na tę promocję bo wiem z doświadczenia, że jeansy szybko znikają z półek ; p 


Parę dni temu Ola pokusiła się na sweterek z terranowy – odcień czerwono – bordowy. Bardzo gruba wełna, robiony na dużych oczkach. Bardzo przydatny na zimę.


'Perełką' matarni stał się TK Maxx, znany nam wszystkim sklep z ubraniami, kosmetykami oraz akcesoriami do domu. Sklep przedstawia nam bogatą ofertę, ubrań po niższych cenach niż producent i jest punktem 'zebrań' znanych marek. Ceny jak na polskie portfele i tak są duże. Byłyśmy w tym sklepie 3 razy i szczerze powiedziawszy nic nas nie zachwyciło do tego stopnia aby się skusić na zakupy w nim. 
Jakie jest wasze zdanie na temat TK Maxx'a? Lubicie go?  

8 komentarzy:

  1. wiesz.. nie pomyślałam, żeby sprzedać dać te 'spódnico-spodenki' ;) niestety już powędrowały do kosza. no a spódniczka, o której pisałam jest właśnie w nowym poście. swoją drogą - podoba mi się ten blog. sweterek w paski jest genialny, spodnie również :) dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w tk maxx, chociaż chętnie wstąpiłabym tam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mega mega ten sweterek w paski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek w paski cudowny;)
    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie w tej cenie to jak darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o oleje to sama się bałam czy po nich nie będą sie wlosy przetłuszczac jeszcze bardziej, bo mam tak przetluszczajace sie wlosy, ze muszę je myć codziennie rano, bo gdbym zrobila to wieczorem to budzilabym sie z tłustymi strąkami xD ale wyczytałam gdzies, ze oleje nawet powoduja ze wlosy na dluzej są świeze - nie wierzylam w to za bardzo, ale kupiłam olej ze wzgledu na szybszy porost wlosów, ale sie okazalo ze faktycznie wlosy są świeższe na dłużej - zauwazyla to nawet moja przyjaciółka wiec chyba cos w tym jest :D balam sie ze lej obciazał bedzie wlosy i nawet po jego zmyciu wlosy beda wygladac okropnie, ale olej fajnie odzywia wlosy i przez to tez dluzej pozostają świeze :) mogę ci polecić, szczegolnie Khadi :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję się jeszcze bardziej zmotywowana do dalszej pracy :) dziękuję :)

    Cóż za piękne zakupy, ja jadę w piątek na wielkie łowy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczny sweterek w paski tylko, że trochę krótszy z Cubusa i o ile pamiętam (było to rok temu) dałam za niego coś ok 50zł. C&A bardzo lubię bo zawsze można wyhaczyć coś fajnego w jeszcze fajnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń