piątek, 10 lutego 2012

Lakierowa kolekcja

Siemanko dziewczynki!
Z racji tego że obie z Agatą nie miałyśmy za bardzo weny na dzisiejszy post pokażemy wam nasze lakiery. Podzieliłyśmy je kolorystycznie. Jeśli któryś wam się spodoba możemy zrobić swatch'e oraz recenzję. Kilka z nich wystawionych jest na wymiankę więc jeśli macie ochotę je zobaczyć to zapraszamy- zakładka wymianka.
No to by było na tyle.
 Na koniec wszystkie razem ^^

A prawie zapomniałam muszę wam się pochwalić moja młodsza siostra Agata właśnie wczoraj zdała egzamin na prawo jazdy :D Nie wiem jak u was ale u nas w Gdańsku naprawdę trudno je zdać :P
A propos czy wy też jesteście takimi nałogowcami lakierowymi jak my ^^
OK to do następnego całuski :*

10 komentarzy:

  1. ja jestem lakieromaniaczką:D był okres, w którym moja kolekcja lakierów sięgała chyba 50:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow spora kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko biorę udział w konkursach:)
    blogi przeglądam od ponad 2godzin, takie to wciągające:P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak moje paznokcie sie wzmocnią to walne sobie jakiś szałowy kolor na pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakiery . Te niebieskie cudowne ! + obserwuje i zapraszam do sb ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne lakiery, szczególnie niebieski z Barbra ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tak dużej kolekcji :) Jest się czym chwalić :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny! :) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :):)

      Usuń