wtorek, 21 lutego 2012

Korektory


Siemanko!
Ze względu na to że powoli brakuje nam już pomysłów na nowe posty pomyślałam, że podzielę się z wami moim zdaniem na temat dwóch korektorów.
Na tapetę pójdzie synergen oraz constance carrol.

Synergen:
Ja mam w odcieniu vanilla 01
Przede wszystkim jest on dla mnie za ciemny, nie było testera żebym mogła sobie sprawdzić czy ten kolor odpowiada mojemu odcieniowi skóry.
Po drugie nie wiem jak wy ale ja mam tak że jak kupuje takie rzeczy to później w domu zazwyczaj i tak okazuje się że są ciemniejsze niż uważałam wcześniej. Kolorek powiedziałabym brzoskwiniowy, po roztarciu wtapia się w skórę niestety u mnie i tak się odróżnia szczególnie teraz (straszny ze mnie bladzioch:P). Czy maskuje nasze niedoskonałości? Nie powiedziałabym przynajmniej nie moje, bądź nie w takim stopniu w jakim bym chciała.
Na plus chyba jedynie cena i opakowanie, które jest estetyczne i dobrze się zamyka. 

Constance Carrol
Odcień nude 11
Ten ma mniej więcej odcień mojej skóry. Co z tego jak i tak prawie nie kryje. Po roztarciu lub wklepaniu zachowuje się tak jakby go nie było bądź znajduje się wokół niedoskonałości :/. Może po prostu to ja nie umiem go aplikować J. W jego przypadku jedynym plusem jest cena. Do opakowania również mam zastrzeżenia. Od czasu kiedy raz spadł mi na ziemię opakowanie ledwo się trzyma ;/.

Może wy macie jakieś korektory godne polecenia i pomysły na nowe posty^^

8 komentarzy:

  1. też mam korektor synergen, na razie leży nie używany, bo jest za ciemny i kombinuję jak go rozjaśnić

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor Synergen ma świetne szminkowe opakowanie, kolor z tego co czytałam strasznie ciemny. Ja też mam strasznie jasną karnację, więc odpada. Drugiego korektora nie znam i nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam korektorów, ale fajna recenzja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma mam korektor z Bell na niedoskonałości, Maybelline pod oczy. Nie miałam nigdy żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam synergen i była nawet fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego które omawiacie. Wczoraj wykończyłam rozświetlający z Loreala, bardzo dobry korektor, zaraz wykończę drugi z bourjois i będę poszukiwać nowego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację co do kontrolnych napisów przy wstawianiu komentarzy. Już zmieniłam ;))

    OdpowiedzUsuń