środa, 14 listopada 2012

Konkurs Marc Anthony

Witam serdecznie wszystkie moje blogerki!
Mam ogromną ochotę złamać tą jesienną handrę i porwać Was wszystkie do zabawy. Dzisiejszą atrakcją będzie konkurs!

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zalogowanie się na stronie konkursu na portalu Rossnet w zakładce www.rossnet.pl/konkursy
i odpowiedź na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony produkt Marc Anthony?

Konkurs organizowany jest przez SNESE&BODY dla marki MARC ANTHONY
Nagrody:
- zaproszenie w raz z osobą towarzyszącą na metamorfozę do salonu Marc Anthony w Toronto
- 50 zestawów kosmetyków Marc Anthony z nowej serii

Konkurs trwa od 22 listopada do 16 grudnia.
Myślę że wygrana będzie świetnym prezentem na święta. Trzymam kciuki za wszystkie osoby, które biorą udział w konkursie :D

5 komentarzy:

  1. Również zostałam zaproszona do przetestowania trzech kosmetyków z tej firmy ;) Jestem ciekawa jak sie u mnie sprawdza ;) Konkurs mega ciekawy, takze mysle ze warto wziąć udział :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie biorę udziału w tych rossmannowskich konkursach, bo za każdym razem wydaje się, że te nagrody są obstawione, no wiecie np. te same nazwiska i miejsca zamieszkania, chociaż chętnie bym pojechała do Toronto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobne wrażenia jak Szarona, rossmannowe konkursy są chyba dla wybranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału w tym konkursie. Mam takie samo wrażenie odnoście osób, które wygrywają jak poprzedniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nawet nie wiedziałam że na rossnecie odchodzą takie machlojki. Sama brałam kilka razy udział w konkursie no i nie wygrałam, myślałam że to kwestia tego że po prostu nie mam szczęścia w losowaniach...

      Usuń