czwartek, 8 sierpnia 2013

Płyn różany- Fitomed



Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam drugi kosmetyk firmy Fitomed. Jest to płyn różany do twarzy- cera sucha.


Od producenta:

Składniki naturalne: aromatyczna woda różana (20%), olejek z drzewka różanego, czysty miód lipowy, ocet z czerwonych winogron, wyciąg z owoców dzikiej róży, bogaty w witaminę C.

Właściwości: Różany płyn do twarzy jest znakomitym środkiem upiększającym skórę. Potrzebną wilgoć przekazuje skórze w najbardziej przyjemny sposób. Sporządzony według klasycznego przepisu, ma ożywczy, subtelny zapach oraz kojącą moc.

Działanie: na skórę przesuszoną działa odświeżająco i odprężająco, doskonale nawilża i wygładza naskórek. Cera staje się wypoczęta i rozjaśniona.

Produkt umieszczony jest w plastikowej butelce zakończonej atomizerem. Według mnie jest to bardzo dobry pomysł, ponieważ mamy ułatwioną aplikację. Nie wiem jak wy, ale dla mnie rano liczy się czas. Dzięki temu rozwiązaniu mogę szybko zaaplikować kosmetyk,  wręcz z zamkniętymi oczami. Płyn ten stosuję rano i wieczorem głównie jako zamiennik dla toniku. W tej roli sprawdza się świetnie. W czasie upałów zdarza mi się używać go również w ciągu dnia w roli odświeżacza. Zapach produktu, jest delikatny, różany a po aplikacji dość szybko się ulatnia. Co do działania to muszę przyznać, że jest zadowalające. Moja skóra po użyciu tegoż kosmetyku staje się nawilżona, napięta w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Widzę, że twarz staje się wypoczęta, co można zauważyć podczas upałów, które ostatnio nas nawiedziły. Szybko się wchłania, dodatkowo nie podrażnia skóry. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Kolejnym atutem jest to, że ów płyn jest bardzo wydajny. Stosuję go od ponad miesiąca i widać niewielkie zużycie. Myślę, że jest to po części zasługa atomizera. Wracając do zastosowania, można używać tego płynu również do ‘scalenia’ makijażu. Próbowałam tego sposobu i powiem, że makijaż trzymał się dłużej ale nie spektakularnie długo. Wiadomo - wpływ miała na to również pogoda. Płyn różany o pojemności 200 ml w sklepie internetowym Fitomed kosztuje ok. 12 złotych. Polecam go z całego serca szczególnie w ciepłe miesiące. Jak się skończy na pewno zaopatrzę się w następne opakowanie.

14 komentarzy:

  1. Musze się bliżej zainteresować tym płynem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i rowniez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam płyn z Fitomedu, lecz do cery mieszanej i tłustej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo na upał to faktycznie mógłby się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię takie opakowania :) zawsze stawiam na łatwą aplikację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. od ponad dwóch miesięcy nie używam kremu na noc, tylko bogatszy płyn micelarny. płynu fitomed jeszcze nie miałam, ale jestem bardzo ciekawa jego działania :) może kiedyś się skuszę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. mam lawendowy i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to już kolejna pozytywna recenzja produktów tej firmy :) może w końcu się skusze

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy lawendowy - uwielbiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nie mam suchej cery, ale może i wypróbuję. :) Sam prezentuje się naprawdę świetnie, więc kto wie? :D Zapraszam do mnie. :P

    OdpowiedzUsuń