niedziela, 26 lutego 2017

Maseczkowy challenge #2

Hej dziewczyny!

Zgodnie z naszym postanowieniem - powracamy z maseczkowym postem. 
Nie ma co się oszukiwać, że w tygodniu nie za bardzo znajdujemy czas na takie rzeczy jak robienie maseczek. Natomiast weekend nadaje się idealnie na 'domowe spa'.

Dzisiaj na tapetę weźmiemy maseczkę Yves Rocher Hydra Vegetal - maska intensywnie nawilżająca. Produkt nabyłyśmy przy okazji promocji w sklepie stacjonarnym. Szczerze mówiąc już nie pamiętam o co chodziło ale jestem zadowolona, że po niego sięgnęłyśmy.


Zapewnienie producenta:
Lekka, świeża konsystencja zapewnia dogłębne nawilżenie skóry. 
Efekt: skóra jest głęboko, intensywnie nawilżona, świeża i promienna.

Maseczka ma lekką konsystencje i świetnie rozprowadza się po twarzy. Najchętniej sięgałam po nią podczas kąpieli, nakładałam ją, relaksowałam się i na koniec ją zmywałam. Jak dla mnie było to rozwiązanie idealne, ponieważ maseczka wymaga trzymania na buzi tylko 5 minut.

Po stosowaniu tego produktu miałam wrażenie, że moja buzia odżywała. Stawała się jędrna, promienista i bardziej nawilżona. 
Myślę, że producent w 100 % spełnił moje oczekiwania co do tego produktu. Bardzo lubiłam po niego sięgać, czasem robił cuda z moją buzią w szczególności kiedy byłam bardzo zmęczona. 

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio mam sporo masek .. ale lubię je ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z tej firmy:) szczególnie żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Yver Rocher więc chętnie wypróbowałabym tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń