piątek, 20 stycznia 2012

Negatywne nastawienie do wyjścia?

Każdy czasem ma tak, że nie lubi wychodzić z ciepłego domu na zimno. Kobiety mają jeszcze taki problem, że przed wyjściem spędzamy mnóstwo czasu przed lustrem żeby doprowadzić się do ładu. Fryzura i makijaż. Dzisiaj wychodzę do was z moją propozycją makijażu


Kiedyś postaram się umieścić całą moją twarz z makijażem, jednak i tym razem pokaże wam jak wygląda moje oko. Na całą powiekę użyłam bazy z kobo, którą już wcześniej wam pokazywałam. Następnie użyłam paletki z sensique trendy kolor – bardzo stara kolekcja nr 3-14. najpierw użyłam na ruchomą powiekę cień najbardziej na dole (oznaczę go jako 1) następnie w załamaniu użyłam najciemniejszego odcienia (2). A jako 'rozświetlacz' pod łuk brwiowy ten najjaśniejszy (3). 

Kreską wykonałam Ciemnym cieniem z drobinkami z palety, wybaczcie, że nie powiem z jakiej ale jak na razie marnujemy te starsze nasze zasoby ^^. 


Jak zwykle zaznaczyłam oko czarną kredką firmy wibo. Na koniec jako 'błyszczący' akcent wybrałam kredkę firmy avon (też staruszkę) z kolekcji colortrend bright lights shadow stix odcień vibrant violet. Na koniec zapewniłam moim rzęsom długość i podkręcenie poprzez użycie maskary (którą nadal z tego co wiem można kupić) Maybelline NY le colossal volum' express mascara – fiolecik. 


Swatche kredki z avonu i cimnego cienia, którym narysowałam kreskę ; p Do wszystkiego zaprezentuje wam jak ubieram się na tę pogodę. U nas w Gdańsku wcale nie jest aż tak zimno więc chodzę po prostu w cieplejszym, jesiennym płaszczyku  z chustą. Z butami nie można przesadzać z powodu deszczy i śniegu – kozaki, kalosze, martensy ; p


Ach i prawie zapomniałam, stosujemy i wykańczamy stare kosmetyki bo po pierwsze troszkę nam szkoda wyrzucać bo mamy tego BARDZO dużo i nie uczulają nas w żaden sposób. Więc ich użytkowanie jest jak najbardziej bezpieczne.


Agata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz