czwartek, 19 stycznia 2012

Wygrana w konkursie :D

Hej!
To będzie dosyć szybka notka, bo akurat mam przerwę między zaliczeniami a egzaminami :/
Zaczęło się od tego, że ostatnio dostałam gazetkę natury na maila i przypadkowo zobaczyłam konkurs krzyżówkowy. Stwierdziłam czemu nie spróbować :P. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu udało mi się wygrać. Wczoraj był kurier i otrzymałam kalendarz trójdzielny. Niby nic ale dla osoby, która nigdy nic nie wygrywa to i tak wiele. Kalendarz bardzo mi się podoba. Jest estetyczny, a szata graficzna jest w kolorach wiosny, co również przypadło mi do gustu, bo uwielbiam tę porę roku. To by było na tyle. Tym co mają przed sobą dalszą walkę z sesją życzę powodzenia i sukcesów tak samo jak i całej reszcie :D
Do zobaczenia,
Ola.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz